Servis Servis a technické kontroly padákových kluzáků UP a Airwave v České republice zajišťuje firma Nirvana Zlín, kde mají k těmto úkonům potřebnou dokumentaci.
|
![]() |
Na přání
zákazníka může být padák
poslán do firmy UP v Německu, nebo do Airwave v Rakousku, prodlení není
větší než v Čechách.
Následující text se
týká zaslání k výrobci UP
v Německu. Firma sídlí
v Garmisch-Partenkirchenu a v Kochel Am See.
Examination and repairsPrověření a opravy
You
should get your paraglider examined and serviced every two years, or 300
hours, whichever happens first.Měli by jste nechat kluzák zkontrolovat každé dva roky nebo po náletu 300 hodin, podle toho co nastane dříve. Tato služba by měla být provedena u výrobce nebo autorizovaného servisu. Budeme rádi, necháte-li si kluzák zkontrolovat častěji, pokud budete mít pocit, že je to nutné.
As well as measuring and checking the complete glider, the examiner will make a final judgement, from personal experience, as to the airworthiness of the glider.Pokud je to nezbytné, zalétne kluzák zkušební pilot ke zjištění letového chování. Tímto způsobem můžeme garantovat, že kluzák je stále způsobilý dle certifikace a může bezpečně létat další dva roky. Always get your glider checked by a UP Europe Authorised Test Centre. Vždy si nechte zkontrolovat padák u Evropa Authorized Test Center. Our experience for your safety! Naše zkušenosti pro vaši bezpečnost! It is also recommended that only an Authorised Test Centre carry out repairs to your glider. Doporučuje se také, aby pouze Authorized Test Centra prováděly opravy vašeho kluzáku. Contact
UP Europe for your closest Centre Kontakt UP distributor Česká republika :
Karel Soukup, MÍROVÁ 127, 357 35, tel.: 775 636 134, email: pgobchod@email.cz
Only
by regularly having your rescue parachute repacked can you guarantee its
flawless operation! Pouze
pravidelné přebalení může zaručit jeho
bezchybné fungování! Nabízíme certifikované služby pro
přebalení, kontrolu a instalaci záložního
padáku do vašeho postroje. We will
also carry out any repairs necessary; all fully guaranteed.
Sending the UP glider and other UP products Posílání UP výrobkůThe best way to send your paraglider, rescue parachute, harness etc. to our service team is in a box via post or UPS. Nejlepším způsobem, jak poslat váš padák, postroj atd., je v krabici poštou nebo UPS. Enclose a note of what requires doing (2 Year Check, repair, repack etc.) and also your daytime contact details. Přiložit poznámku o tom, co vyžadujete (TK, oprava, přebalení, apod.), a také své kontaktní údaje. We will return your equipment either by post or UPS. Vaše zařízení vrátíme zpět buď poštou nebo UPS. Please indicate preferred method of payment (either bank cheque or COD). Uveďte, prosím preferovaný způsob platby (buď bankovním šekem nebo dobírkou). Should you require any further information about the services we offer, please contact us at the address and phone number below. Pokud budete potřebovat jakékoli další informace týkající se služeb, které nabízíme, kontaktujte nás prosím na adresu a telefonní číslo níže. We are also able to give you information about your nearest Authorised Test Centre, as well as other manufacturers who are authorised to check and repair UP gliders and equipment. Jsme také schopni dát vám informace o své nejbližší Authorized Test Center, stejně jako ostatní výrobci, kteří jsou oprávněni kontrolovat a opravovat UP kluzáky a vybavení. Ultralite Products – UP International GmbH UP International GmbH Kreuzeckbahnstrasse 7, D-82467 Garmisch-Partenkirchen Kreuzeckbahnstrasse 7, D-82467 Garmisch-Partenkirchen Germany Německo Tel.: +49 (0) 8821 73099 0 Tel.: +49 (0) 8821 73099 0 Fax: +49 (0) 8821 73099 16 Fax: +49 (0) 8821 73099 16 service@up-paragliders.com service@up-paragliders.com
Karel Soukup – paragliding obchod
MÍROVÁ 127, 357 35 pošta Chodov tel.: 775 636 134,
email: pgobchod@email.cz |