
|
SHARED
SENSATIONS Sdílené zážitky &n=
bsp;  =
;
foto1<=
/a>

Buckle
up and get ready to enjoy the extraordinary UP handling whilst piloting
your K2 towards the furthest horizons. UP K2 – the easiest way to become Airbor=
ne
UP
K2 - nejsnazší způsob, jak se stát
tandemovým pilotem.
One of the mo=
st
important aspects of a tandem glider is surely the launching
characteristics. Jedn&ia=
cute;m
z nejdůležitějších aspektů
tandemového padáku jsou jistě jeho startovací
vlastnosti. So when we designed the K2 w=
e made
absolutely sure that it would launch IMPECCABLY every time - nothing le=
ss
than this woudl do. Takže jsme navrhli K2 tak, abychom si b=
yli
naprosto jistí, že odstartuje vždy bezvadně. All in all we spent 1½ years on the des=
ign
and refinement of this wing, normally an inordinate amount of time but =
we
know that you'll appreciate it when you step onboard this sublime
double-seater. Všichni jsme strávili
vylepšováním tohoto křídla půl
druhého roku.
Our in-house =
acro ace
Peter (Petsch) Neuenschwander does commercial tandem flying for a livin=
g,
and he was the chief betatester for this new wing - we knew that if he =
was
happy with it then so would you be.
Naše acro eso Peter (Petsch) Neuenschwander nedělá
tandemové létání komerčně. Byl pro
toto nové křídlo druhým test pilotem a my jsme
věděli, že pokud bude spokojený, je
křídlo naprosto v pořádku. His feedback enabled us to build a wing that
addresses all the sore points on a tandem pilots' checklist, and he cla=
ims
that "the inflating and the launch of the new K2 is really not fou=
nd
any better anywhere in the market at present. Very light on the pilot w=
hen
inflating, low takeoff speed and the peculiar sensation of being
practically "plucked off" the ground every time makes this wi=
ng
something special". Jeho zpětná vazba nám
umožnila vytvořit křídlo, které se
zaměřuje na všechna bolavá místa tandem=
67;
a jejich pilotů. Peter tvrdí, že nafukován&iacu=
te;
a startování nového K2 je v současné
době nejlepší z dostupných tandemový=
;ch
křídel na trhu. Even when
launching with passengers who either can't or won't really run, the same
feeling prevails.Pro vás jako pilota to
znamená, že můžete zapomenout na stres a v klidu =
se
soustředit na provedení letu, po kterém bude m&iacut=
e;t
váš cestující nezapomenutelný
zážitek.
Technical data Technické ú=
;daje
SIZE VELIKOST
|
TANDEM
|
FLAT AREA (m 2 ) =
Plocha
(m 2)
|
41,8
|
PROJECTED AREA (m 2 )
Projekční plocha (m 2)
|
35,27
|
FLAT SPAN (m) Rozpět&ia=
cute;
(m)
|
14,9
|
PROJECTED SPAN (m)Projekčn&iac=
ute;
Projekční rozpětí (m)
|
11,4
|
FLAT ASPECT RATIO
Štíhlost
|
5,3
|
PROJECTED ASPECT RATIO
Projekční štíhlost
|
3,7
|
NUMBERS OF CHAMBERS Poč=
et
komor
|
45
|
WEIGHT (kg) Hmotnost (kg) =
p>
|
8,6
|
LTF CATEGORY LTF KATEGORIE <=
/p>
|
1-2
|
EN Category CS Kategorie
|
B
|
Vtrim/Vmax (km/h) Vtrim / Vm=
ax (km
/ h)
|
39/46
|
Cert. TAKEOFF WEIGHT (kg)
Vzletová hmotnost (kg)
|
135-220
|
DESCRIPTION: TANDEM POPIS: T=
ANDEM
|
|

|